Ako propagovať vaše podnikanie na spoločenských akciách a festivaloch

Malé podniky často investujú tisíce do podpory svojich služieb online alebo poštou. Mnohí majitelia však nedokážu inzerovať vo vlastnom dvore. Ak nie ste s využitím blízkych festivalov a spoločenských akcií na podporu svojho podnikania, budete pravdepodobne chýbať na cennú príležitosť k rastu. V skutočnosti, nedávna štúdia ukázala, že 44 percent obchodníkov vidieť 3: 1 návratnosť svojich investícií do marketingu.události.jpg
 
Festivaly a komunitné stretnutia umožňujú podnikom spojiť sa s členmi ich miest a obcí. Nielen, že môžete komunikovať so súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi, nechať ich vedieť, čo to máte ponúknuť, ale môžete tiež rozdávať brožúry a dokonca aj malé dary a zadarmo, aby ste ich v budúcnosti mohli nakupovať. Okrem toho môžu vlastníci vytvárať potenciálne cenné vzťahy s inými miestnymi podnikmi.
 
Tu je niekoľko tipov na úspešné propagovanie vašej firmy na miestnych festivaloch a podujatiach:
 
Urob si domácu úlohu
 
Predtým, ako sa zúčastníte na prvom festivale, je dôležité urobiť váš výskum. Spoločenstvá ponúkajú širokú škálu podujatí od prehliadok až po pikniky, varia na umelecké prehliadky, hudobné festivaly na oslavy sviatkov. Pred rezerváciou vášho stola alebo stánku si dajte čas, aby ste zvážili cieľovú skupinu a aké typy podujatí sa s najväčšou pravdepodobnosťou zúčastnia. Ak predávate rodinám s malými deťmi, budete sa pravdepodobne zameriavať na rôzne podujatia, ako je spoločnosť, ktorá sa zameriava na seniorov.
Nie ste si istí, kde sa vaši diváci zvyknú zhromažďovať? Porozprávajte sa s ostatnými vlastníkmi firiem vo svojom všeobecnom odbore a opýtajte sa, aké udalosti sa ukázali ako úspešné – a ktoré sú podvodníci. Nechcete stráviť veľa času a peňazí prepping pre udalosť, ktorá je len zriedka navštevoval. Okrem toho by ste mali zvážiť poplatky a náklady na registráciu, pretože by mohli ovplyvniť celkovú hodnotu vášho podniku.konfety.jpg
 
Pochopte svoj priestor
 
Akonáhle ste určili dokonalú udalosť, mali by ste kontaktovať organizátorov, aby ste určili, koľko miesta budete mať na veľký deň. Zatiaľ čo niektoré podujatia poskytujú podnikom celý stánok, iní im umožňujú len malý stôl na propagáciu svojho tovaru. Získanie presných meraní vám pomôže určiť typ a množstvo tovaru, ktorý si prinesiete. Koniec koncov, chcete, aby váš stojan sa javil ako čistý a organizovaný, namiesto toho, aby bol riedky alebo preplnený produktmi a lupami. Je tiež múdre zistiť, či budete pod stanom alebo iným krytom alebo vonku v elementoch. Ak nechcete zničiť dážď, nechcete si kupovať drahý tovar.
 
Prineste správne freebies
 
Je to skvelé, aby vaša vizitka pre účastníkov festivalu. Avšak, zadarmo majú väčší vplyv ako drobné kúsky papiera. Predtým, než sa zúčastníte nejakého podujatia, venujte čas tomu, aby ste zvážili najlepší lup na veľký deň.